• BIST 97.098
  • Altın 259,728
  • Dolar 5,7330
  • Euro 6,4543
  • Konya 20 °C
  • Ankara 18 °C

Konya'da şehrin ortasında gece yarısı yapılan bu eşkiyalığı kime şikayet etmemiz gerek?

Hatice Karakuş

Sinirliyim… Hem de çok sinirliyim…

Dün gece yaşadıklarım kabus gibiydi..

Ben Ankara Caddesi’nde ikamet ediyorum.. Doğanlar Mahallesi’yle dip dibe oturuyorum yani.

Bu gereksiz nam yapmış mahallenin bol küfürlü ve silahlı kavgalarına, gereksiz gürültülerine, sarhoş naralarına alıştık artık senelerdir. Müdahale etmeyip alıştıranlar sağolsun.

Dün gece bitirmem gereken işim nedeniyle sabahlamak zorunda kaldım. Her şey normal. Bilgisayar başında işimi yapıyorum..

Saat sabahın 4:30’u…

Öyle bir silah patlama sesi geldi ki, kendimi bir anda yerde buldum.. Korktum.. Ne taraftan gelip ne tarafa gittiği belli olmayan bir maganda kurşununun hedefi olmak istemiyorum doğrusu..

Apartmanımızın hemen önünde gibiydi ses sanki… Yaklaşık yarım saat kadar sürdü bu sesler… Bi yakınlaştı bi uzaklaştı…

Ne perdeyi açıp Doğanlar tarafına bakabildim, ne de işimi yapabildim.. Tek penceresiz yer antre olunca kaldım orda öylece.

Zemin ya da daha alt katlarda oturanlar geldi aklıma o anda… Ben zemin katta olsam evin içinde emeklerdim akşamları heralde…

Ne zaman ateş açılacak, ne zaman bi kavga kopacak, ne zaman bi komşularının camını taşlayacaklar kestirmek çok zor.. 

Açıkçası akşam olunca evimin Doğanlar Mahallesi’ne bakan tarafından korkuyorum.

Şimdi asıl merak ettiğim; bu gürültüyü ben duydum da, mahallenin tam göbeğinde kurulu olan karakol duymadı mı? Arayıp şikâyet mi etmek lazım illa?

Ayrıca ben bu mahallenin çok kavgasına şahit oldum penceremden.. Polis nedense olayın hep son kısımlarına doğru görünüyor. Yani yürüse zaten olay yerinde ama… Bilemiyorum…

Ben düzenli faturalarımı ödeyen, aidatlarını veren, işinde gücünde, kurallara dikkat eden bir vatandaş olarak bu soruyu sorma hakkını buluyorum kendimde..

Nerde kaldı benim huzurumu sağlamak?

Neredesiniz, neden müdahale etmiyorsunuz? Ben, birçok şehre örnek olmuş bir büyükşehirin merkezinde neden maganda kurşunu korkusuyla yaşıyorum?

Teksas mı burası kardeşim?

Ben bu mahalleyle ilgili söz konusu görevlilerin elini taşın altına gereğince koymadığı kanaatindeyim..

Bugünlerde herşeyi ondan bekliyoruz ama Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay ve Konya Valimiz Cüneyit Orhan Toprak’tan Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın hasseten önem verdiği Konya’nın tam ortasında bulunan bu mahalleyle ilgili çalışma bekliyoruz..

Ne kavgalarına ne gecenin bir yarısı ateşli silahlarla hadise çıkarmalarına artık tahammülümüz kalmadı.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu yazıya henüz yorum eklenmemiştir.
Yazarın Diğer Yazıları
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Konyapol | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.